ماشینهای گذرموقت.ماشینهای جدید
ماشینهای گذرموقت.ماشینهای جدید



بهترین خودرو های روز دنیاو...

 

 
     
 
 

موتور سوپر شارژ این خودرو قابلیت تولید 701 اسب بخار و تولید 523 کیلووات تورک را یافته تا تاپ اسپید این خودرو را به 211 مایل در ساعت افزایش دهد . مجراهای تنفسی این خودرو توسط گایگر تغییر یافته تا هوای بیشتری به موتور سوپرشارژ آن برسد .

تیونر متخصص مونیخی موتور 5.4 لیتری و 8 سیلندر این خودرو را کاملا تغییر داده تا بتواند فشار بوست قابل تنظیم 0.8 تا 1.25 بار را تحمل کند .

بخش های الکترونیکی مجددا توسط گایگر تنظیم شده تا قدرت مورد نیاز گایگر را تامین کند . تراتل های بزرگتر و فیلتر هوای اسپرت جدید سبب گردش و ورود بهتر هوا در موتور وی 8 آن می شود . سیستم خنک کننده موتور و گیربکس بهینه سازی شده تا بتواند نیازهای فورد جی تی جدید را تامین کند .

با اولین فشار بر روی پدال گاز سریعا متوجه عکس العمل و پاسخ آن می شوید : یک ماشین ریس واقعی

از 0 تا 100 در 3.5 ثانیه

با بسته های جدید تیونینگ گایگر که بر روی خودرو نصب می شود شتاب آن به 3.5 ثانیه می رسد . این فورد جی تی می تواند مسیر 400 متر را در 10.9 ثانیه طی کند . قدرتی که در پی موتور نهفته سبب می شود وقتی دنده یک را درگیر می کنید تا زمانی که سرعت به 211 مایل نرسیده همچنان تمایل به حفظ فشار پای خود را بر روی پدال حس کنید .

تنها وجود لاستیک سبب می شود که شما مجبور شوید بر قدرت موتور آن افسار بیندازید . تاپ اسپید این خودرو بصورت الکترونیکی محدود شده تا بیش از 211 مایل سرعت نگیرد . بخش زیادی از لذت رانندگی مدیون نصب سیستم اگزز جدید توسط گایگر است که با جنس استیل ضد زنگ خود هم سبب افزایش قدرت موتور و هم افزایش صدای مهیب و لذت بخش ناشی از تولید قدرت عظیم موتور است ، می شود . قطر لوله های خروجی 110 میلیمتر است . با در آوردن سپر عقب ، لوله ها به کلی نمایش داده می شوند .

طراحی موتور و تعلیق : یک هماهنگی بی نظیر

قدرت تولیدی برای انتقال به زمین باید کنترل شود . نهایت کنترل خودرو بر روی زمین توسط گایگر با قرار دادن کمک های قابل تنظیم ، تضمین شده است . برای تنظیم وزن بهتر بر روی اکسل های جلو و عقب ، هر کدام از کمک های هیدرولیکی خودرو توانایی باز و بسته شدن دارند . فاصله خودرو با زمین توسط این سیستم تعلیق توانایی تغییری 60 میلیمتری را داراست که قدرت را بهتر به زمین انتقال دهد . در پیچ ها ، این خودرو همانند یک روح سبک و اسپرت توانایی همراهی با جاده را داراست ، درست همانند خودروهای ملقب به لو رایدر .

کنترل قدرت با اطمینان

سیستم ترمز های پرفورمنس این خودرو که توسط گایگر ساخته شده و مونو بلاک است به شما برای نگه داشتن این غول وحشی اطمینان می دهد . معمولا حتی در سرعت های بالای 186 مایل در ساعت نیز کاملا خودرو تحت کنترل و سریع می ایستد . برای اطمینان از کنترل خودرو بر روی زمین ، گایگر لاستیک های 245/35/20 با رینگ 9 در 20 اینچ را برای جلو و 325/30/21 با رینگ 11 در 21 را برای قرار گرفتن بر روی اکسل عقب در نظر گرفته است . این ابعاد چسبندگی مناسبی را در پیچ های سریع به خودرو می دهد .

نهایتا کارهای گایگر بر روی این خودرو با نصب رینگ های مشکی با بخش های استیل خاتمه می یابد .

اطلاعات کلی :

موتور : 5.4 لیتر وی 8
تنفس : سوپرشارژر
قدرت : 701 اسب بخار
نسبت قدرت به حجم موتور : 129.8 اسب به ازای هر لیتر
0 تا 100 : 3.5 ثانیه
تورک : 617 پاوند
زمان طی 400 متر : 10.9 ثانیه
تاپ اسپید : 211 مایل ( محدود شده )

 
 

 

شركت فورد در سال 1964 مدل فورد جي تي 40 هيولايي خروشان با موتور 8 سيلندر 4.7 ليتري را روانه بازار كرد.اين مدل در سال هاي دهه 1960 به نماد اتومبيل هاي اسپرت تبديل شده و اكنون لقب يك اتومبيل اسطوره اي را يدك مي كشد.

 
         
 
 
 
 

pctfx3.3

Fire Car Fix Template

Multimedia CD Catalogues گروه طراحي چندرسانه اي وبلاگ رسانه گشت و گذار در دنياي رسانه هاي ديجيتال Medium Blog - Digital Media World قالبهاي رايگان سايت و وبلاگ Advanced Persian Blog Templates

اطلاعات مربوط به كارگاه طراحي قالب: Professional Web Site Design Center Template Design Workshop, دانلود قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, جزئيات قالب هاي رايگان Template Design Workshop, وبلاگ كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, جستجوي قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, تماس با كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, درباره كارگاه طراحي قالب

اطلاعات مربوط به گروه طراحي چندرسانه اي: Web Development Department - Multimedia Design Group , بخش توسعه وب - گروه طراحي چند رسانه اي Web Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي وب - گروه طراحي چند رسانه اي Multimedia Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي چند رسانه اي - گروه طراحي چند رسانه اي Blog - Multimedia Design Group , وبلاگ - گروه طراحي چند رسانه اي

اطلاعات مربوط به تكنوراتي: pictofxt Farsi Blog Iran Web Hosting

تهیه وب پورتال اختصاصی برنامه نویسی تحت وب

 


کلیک کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: